2018 m. įgijo pradinio ugdymo pedagogikos bakalauro laipsnį ir pedagogo kvalifikaciją bei priešmokyklinio ugdymo specializaciją.
2016 m. dalyvavo Vilniaus kolegijos organizuojamame seminarų cikle „Parental Involment in education – Insights from research and practical implications“, tobulino savo kvalifikaciją Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro (LMNŠC) seminaruose „Gamtamokslinis ugdymas pradinėse klasėse“ ir įgijo tiriamųjų darbų taikymo ugdymo procese kompetenciją.
2017 m. dalyvavo Lyderystės ekspertų grupės (LEG) EQ asmeninės ir tarpasmeninės lyderystės, grįžtamojo ryšio mokymuose.
2018 m. įsitraukė į Ugdymo plėtotės centro vykdomą projektą „Tęsk“, kurio tikslas - gerinti mokinių pasiekimus, skatinti veiksmingus pokyčius švietimo įstaigų veikloje.
2019 m. akredituota technologinės kūrybos mentorystės programoje „Technologijų vedliai“.
2019 m. tapo technologinio švietimo mokymų ir seminarų lektore Lietuvos miestų ir/ar rajonų savivaldybių mokyklų mokytojams.
2019 - 2020m. sėkimingai tobulėjo tarptautinėjė emocinių ir elgesio problemų prevencijos programoje "Zipio draugai" ir įgijo programos įgyvendinimui reikalingą kvalifikaciją.
2020 m. dalyvavo mokymuose „Dramblys“ – gilino Emocinio intelekto ir socialinių emocinių kompetencijų ugdymą, naudojant Limbinio mokymo(si) metodiką.
Siekdama asmeninio tobulėjimo bei platesnio profesijos pažinimo, pedagogė skaitė pranešimus Lietuvos mokyklose, dalinosi gerąją patirtimi. Tobulino žinias seminaruose apie vaikų skaitymo skatinimo įgūdžių lavinimą, emocijų pažinimą kūrybinių metodų pagalba, mokėsi skaitmeninių pamokų ir mokymo(si) objektų kūrimo bei jų panaudojimo galimybių ugdymo procese.
„Tikiu, kad mokytojas mokiniui yra tarsi gyvenimo kompasas, parodantis ne tik kelią į atsakymus, bet ir skatinantis kelti bei užduoti klausimus, kurie įgalintų vaiko intelektinius gabumus, vestų geresnių mokymosi rezultatų link - pozityviame, kritiniu ir analitiniu mąstymu grįstame ugdymo(-si) procese. Manau, kad kokybiškame ugdyme pats svarbiausias komponentas, tai - mokytojo ir mokinio santykis. Tai yra vertybė, kurią stengiuosi kurti ir puoselėti.“