Progimnazija
Mažos klasės iki 15 vaikų
Darbas mažose klasėse leidžia mokytojams pamatyti kiekvieno vaiko gebėjimus ir stiprybes, padėti suprasti dalykus ir mokytis kiekvienam savo tempu, ir svarbiausia – patirti mokymosi sėkmę.
Mokydamiesi mažose klasėse vaikai sulaukia daugiau dėmesio ir pagalbos iš mokytojų, o mokytojai gali daugiau dirbti su kiekvienu vaiku individualiai, išbandyti įvairius mokymosi būdus, suteikti kokybišką grįžtamąjį ryšį, kaip kiekvienam sekasi. Papildomos dalyko konsultacijų valandos su mokytojais per nulinę pamoką leis išmokti praleistus dalykus arba atlikti daugiau ar sudėtingesnių užduočių.
Profesionalūs mokytojai
Mokytojas yra svarbiausias resursas mokykloje, būtent mokytojai kuria santykį su vaikais ir įkvepia juos augti ir tobulėti, įgalina ir pastiprina, kai reikia pagalbos ar palaikymo. Mūsų pagrindinis tikslas – sukurti sąlygas, kad vaikai mokytųsi ir išmoktų.
Progimnazijoje subūrėme stiprią mokytojų komandą. Joje – patyrę, ilgametę darbo mokyklose patirtį turintys specialistai, tikintys tuo, ką daro, degantys noru įkvėpti ir įtraukti vaikus.
STEAM ugdymas
Gedimino miesto mokykloje didelis dėmesys gamtamoksliam ugdymui skiriamas jau nuo priešmokyklinės klasės ir integruotai dėstomas visose pradinės mokyklos klasėse.
Individuali mentorystė
Mentorystės programa yra vienas iš Gedimino miesto mokyklos išskirtinumų. Ji puikiai veikia pradinėje mokykloje ir tęsiama progimnazijos klasėse.
Mentorystės programos tikslas – suteikti galimybę mokiniui save išbandyti ir atrasti savo stiprybes įvairiose srityse. Mentorystės programa pagrįsta asmeniniu dėmesiu kiekvienam mokiniui ir apima kur kas daugiau nei mokomosios medžiagos adaptavimą vaiko gebėjimams ir tempui.
Progimnazijoje vaikai renkasi asmeninį mentorių, su kuriuo per mokslo metus įgyvendins savo metinį projektą. Mentorius padės vaikui susiformuluoti metinį tikslą, jo siekti ir vertinti įvairias situacijas, kartu džiausis pasiekimais ir mokysis iš klaidų.
Mentorystės programos paskirtis – ugdyti vaikų bendrąsias kompetencijas: gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti, rasti išeitį ir priimti sprendimus, mokytis patirti ir suprasti save įvairiose situacijose, klysti ir mokytis iš savo klaidų ir nepaliauti bandyti iš naujo.
Socialinių įgūdžių ugdymas
Mokykloje mokomės daug daugiau nei matematikos, lietuvių kalbos ar fizikos. Mokykloje mokomės būti su žmonėmis. Pasitikėjimu grįstas bendravimas, nedidelė grupė kuria aplinką, kurioje vaikai gerai jaučiasi – taip jiems lengviau įsitraukti, dalyvauti, drąsiai klausti ir nebijoti bandyti tol, kol pavyks.
Didelį dėmesį skiriame ugdyti vaikų socialinius įgūdžius ir bendrąsias kompetencijas. Mūsų tikslas yra mokyti vaikus bendrauti su žmonėmis, atpažinti save ir kitus žmones, identifikuoti jų lūkesčius ir poreikius, mokytis tarpusavio santykio, mokėti paprašyti ar pasiūlyti pagalbą.
Šiuos įgūdžius vaikai stiprins mokydamiesi mažose klasėse, taip pat kassavaitinėse pamokose su mokyklos psichologu ir klasės auklėtoju.
Informacinių technologijų integravimas ugdyme
Į ugdymo procesą integruojamos informacinės technologijos skatina jomis domėtis, moko jas taikyti įvairiose situacijose.
Mūsų mokykloje mokymosi procese svarbią vietą užima naujausių technologijų naudojimas, integruotos išmaniosios lentos, darbas laboratorijose. Taip stengiamės vaikus sudominti ir paskatintų jų įsitraukimą
Inovatyvūs technologiniai sprendimai didina mokymosi motyvaciją, sukuria šiuolaikišką aplinką ir palengvina mokinio kasdienybę.